E-commerce strategie

Het begint allemaal met een gedegen plan
Begin met een Expert review

Proactief Customer Success

We beginnen onze samenwerking met het luisteren naar de organisatieplannen en ideeën. Daarna bekijken we hoe we dit gezamenlijk om kunnen zetten in een schaalbaar e-commerce platform, zodat we succes bereiken voor jouw organisatie. Vervolgens meten we en sturen we bij op basis van KPI’s (Kept Promise Indicators).

Expert review aanvragen

Start met een plan

Wil je met je e-commerce onderneming succesvol worden en ook blijven? Dan is het belangrijk om te starten met een gedegen plan. Wat wil je bereiken met je webshop en zijn deze doelen ook haalbaar? Wat zijn je persona’s en de bijbehorende customer journey?

Optimaliseren

Het opstarten of optimaliseren van je e-commerce platform houdt meer in dan alleen het opzetten van de technologie van een Magento webshop. Welke veranderingen kun je verwachten in jouw organisatie en hoe zorg je ervoor dat de organisatie kan blijven inspelen op de continu veranderende markt?

Schaalbaar

Hoe haalbaar zijn jullie doelen en hoe groot is de concurrentie? De start of vernieuwing van een webshop heeft veel meer om handen dan alleen de technologie. Wat verandert er voor de organisatie en hoe kun je inspelen op de veranderingen in de markt? 

Customer Success

Customer Success Management bij Guapa omvat klantvriendelijk en proactief advies waarmee jij de online activiteiten naar een hoger niveau tilt. Met onze ruime ervaring en deskundigheid adviseren wij je over strategie, technologie en marketing om zo gezamenlijk jullie doelen te realiseren.

Succes meetings

Minimaal één keer per kwartaal gaan we met jou en andere stakeholders binnen de organisatie om tafel om door te nemen wat we hebben gerealiseerd en wat we voor de komende periode als doelen, binnen jullie e-commerce strategie, gaan vaststellen om samen na te streven. Dit zorgt voor focus en helpt bij het nemen van doelgerichte beslissingen.

Proactief advies

Op basis van de afspraken die wij maken tijdens onze succes meetings bepalen we de KPI’s voor de komende periode. Dit helpt ons om gericht en proactief met tips en advies te komen die jou helpen bij het realiseren van de doelstellingen. Wij denken dan ook graag mee op strategisch niveau.

Scrummen

Het ontwikkelen van nieuwe technologie werkt het beste in een bepaalde kadans. Dit zorgt voor duidelijkheid in het proces en geeft het team de ruimte voor continue verbetering. Samenwerken in deze is het sleutelwoord. Wij worden graag onderdeel van jullie team waarin wij samen de e-commerce strategie kunnen bepalen. 

Hoge kwaliteit

Wij zijn een Technical Solution Integrator. Dit neemt niet weg dat wij snappen wat er nodig is voor een gedegen e-commerce strategie. We beschikken over e-commerce minded professionals die je kunnen helpen bij het maken van de juiste keuzes. Dit alles vertalen wij graag in een strategisch plan voor een kwalitatief hoogwaardige implementatie.

Onze klanten

Omnichannel retail, wel op niet doen?

Omnichannel is een buzzwoord in de retail dat enige nuancering behoeft. Ja, omnichannel shoppers geven meer geld uit, maar dat wil niet zeggen dat elke klant zit te wachten op een uniforme beleving in al je kanalen.

Gerelateerde blogs

Wij schreven een blog en bijbehorend whitepaper over het optimaliseren van je e-commerce strategie in 4 stappen. >

E-mail marketing is vaak een ondergeschoven kindje in een online marketing strategie. Volledig ten onrechte! >

Wij schreven een blog en bijbehorend whitepaper over het optimaliseren van je e-commerce strategie in 4 stappen >

E-mail marketing is vaak een ondergeschoven kindje in een online marketing strategie. Volledig ten onrechte! >

* Door je aan te melden accepteer jij het privacybeleid en de voorwaarden van Guapa E-commerce.

Of volg ons hier: