24/7 Support

Wij zijn ook voor jou 24/7 beschikbaar in gevallen dat de urgentie het allerhoogst is!
Plan onboarding

24/7 Support bij Guapa E-commerce

Wakker liggen tijdens Black Friday of de dagen die er in (online-)retail echt toe doen? Nee, dat wil je niet. Overdag angstvallig de servercapaciteit in de gaten houden of die er niet uit vliegt? Nee, dat wil je ook niet. Actieve monitoring, pro-actief “problemen” verhelpen en altijd iemand standby voor de gevallen dat de nood hoog is. Ja! Dat wil je wel. Uiteraard doen wij er samen alles aan dit tot een minimum te beperken. In de gevallen dat het er echt toe doet staan we voor de volle 100% voor je klaar.

SLA Basic

Met SLA Basic heb je recht op support tijdens werkdagen. De kans op verstoringen in je eigen werkprocessen is op werkdagen het grootst. Je bent zelf elke dag bezig met het optimaliseren van je platform, dan wil je de juiste support achter de hand hebben.

  • Dekking op werkdagen tussen 08:30 en 17:30;
  • Beschikbaarheid via de reguliere communicatiekanalen;
  • Actieve monitoring gedurende de werkdag;
  • Pro-actief oplossen van issues.

SLA Essential

Met SLA Essential krijg je support op werkdagen, aangevuld tot 23:59. Met de toenemende 24-uurs economie is het ook van belang in de avonden “up and running” te zijn en je platform goed in de gaten te houden.

  • Dekking op werkdagen tussen 08:30 en 23:59;
  • Beschikbaarheid via de reguliere communicatiekanalen + noodnummer met directe lijn naar een support engineer van dienst;
  • Actieve monitoring gedurende de werkdag en avonduren;
  • Pro-actief oplossen van issues.

SLA Pro

Met SLA Pro krijg je support de klok rond, 24/7, ook op zon- & feestdagen direct toegang in de meest urgente gevallen. 

 

  • Dekking elke dag van de week 24/7;
  • Beschikbaarheid via de reguliere communicatiekanalen + noodnummer met directe lijn naar de support engineer van dienst;
  • Actieve monitoring gedurende de hele dag/nacht;
  • Pro-actief oplossen van issues.

Magento Intensive Support

Ben jij toe aan intensive support? Een partner die jouw uitdagingen begrijpt en proactief handelt? Plan vandaag nog een code review of support onboarding.

Gerelateerde blogs

Vaak is Magento support een extra dienst naast het bouwen van een e-commerce platform. Het bouwen en ontwikkelingen van de webshop is dan prioriteit 1, waardoor de support ‘erbij’ wordt gedaan. >

Al voordat Magento 2 uitkwam werd er druk gespeculeerd over de support voor Magento 1. De grote vraag was natuurlijk: wanneer houdt Magento op met het supporten van deze versie? >

Vaak is Magento support een extra dienst naast het bouwen van een e-commerce platform. Het bouwen en ontwikkelingen van de webshop is dan prioriteit 1, waardoor de support ‘erbij’ wordt gedaan. >

Al voordat Magento 2 uitkwam werd er druk gespeculeerd over de support voor Magento 1. De grote vraag was natuurlijk: wanneer houdt Magento op met het supporten van deze versie? >

* Door je aan te melden accepteer jij het privacybeleid en de voorwaarden van Guapa E-commerce.

Of volg ons hier: