Van Beek Lederwaren
tassen en koffers specialist

Klant
Op=Op Voordeelshop
Opdracht
Implementatie Magento 2
Resultaat

Schaalbaarheid en snel platform met personalisatie. +125% in bezoek en omzet

“”

Klant

Van Beek Lederwaren

Opdracht

Magento B2C shop met het volledige assortiment uit de winkels

Resultaat

Van niets naar een serieuze speler in de tassen- en lederwaren branche

Project link

In 2009 is de eerste Magento 1.4 webshop gelanceerd met een dagelijkse assortiments update vanuit de vier winkels. Als snel bleek dat er vanuit binnen- en buitenland vraag was naar de unieke producten uit het assortiment. In de samenwerking van meer dan 10 jaar is er veel veranderd in het retail en e-commerce landschap, zoals Google Shopping, Beslist, mobiele templates, responsive design en dan nu PWA. Alle veranderingen worden altijd nauw in de gaten gehouden en indien interessant direct opgepakt. Op dit moment wordt er gewerkt aan een nieuwe PWA en een gepersonaliseerde shopping ervaring.

Een snel e-commerce platform, SEO optimaal en klaar voor personalisatie

Al ruim 80 jaar is Van Beek Lederwaren een gevestigde naam op het gebied van lederwaren, koffers en accessoires. In onze winkels Zwolle en in onze webshop treft u een zeer uitgebreide collectie tassen en reisartikelen. Het familiebedrijf waarin de 3e generatie inmiddels aan het roer staat heeft dan ook voor iedereen wel de juiste koffer of tas voor het juiste moment.

SEO optimalisatie

 

Volledig SEO geoptimaliseerde template waardoor de pagina’s goed ranken in de Google Zoekresultaten. Ook is er veel tijd en aandacht beteed aan Google Pagespeed optimalisatie zodat de webshop voldoet aan de Google Webmaster richtlijnen.

Varnish caching

 

Door het toepassen van Varnish caching worden alle pagina’s statisch opgeslagen op de server waardoor ze direct getoond kunnen worden en niet op dat moment door de server opgebouwd hoeven worden. Grote bezoekerspieken tijdens een actie kunnen daardoor makkelijk verwerkt worden.

Personalisatie

 

Voor een persoonlijke winkelervaring zijn er data-driven customer journeys ingericht waardoor er gepersonaliseerde content getoond wordt op het moment dat de bezoeker dat verwacht. Dit heeft een enorme conversie stijging veroorzaakt en zal komend jaar nog verder uitgebreid worden zodat elke bezoeker een unieke winkelervaring heeft.

Meer weten?
Neem contact op!

Daniël Laan
vraag@guapa.nl
085 76 00 318

Meer weten?
Neem contact op!

Daniël Laan
vraag@guapa.nl
085 76 00 318

Maximale groei met het Magento platform!

In een wereld waar e-commerce al de standaard is en waar generatie Z het verschil niet meer ziet tussen online en offline, is de keuze van het juiste e-commerceplatform steeds belangrijker geworden. Ben jij klaar voor de toekomst? En is je e-commerceplatform dat ook?

Download whitepaper

Maximale groei met het Magento platform!

In een wereld waar e-commerce al de standaard is en waar generatie Z het verschil niet meer ziet tussen online en offline, is de keuze van het juiste e-commerceplatform steeds belangrijker geworden. Ben jij klaar voor de toekomst? En is je e-commerceplatform dat ook?

Download whitepaper

Tijdens Magento Live! Europe in Barcelona presenteerde wij samen met Fons Hofstra, e-commerce manager bij BMN Bouwmaterialen de succes case van BMN.

Wij gaan e-commerce en marketing managers samenbrengen om met en van elkaar te kunnen leren. We gaan dit realiseren in de vorm van de Guapa Roadshow. 

Tijdens Magento Live! Europe in Barcelona presenteerde wij samen met Fons Hofstra, e-commerce manager bij BMN Bouwmaterialen de succes case van BMN.

Wij gaan e-commerce en marketing managers samenbrengen om met en van elkaar te kunnen leren. We gaan dit realiseren in de vorm van de Guapa Roadshow.

* Door je aan te melden accepteer jij het privacybeleid en de voorwaarden van Guapa E-commerce.

Of volg ons hier: