Meer omzet door professionele feedback tools

Wist u dat 62% van de Nederlanders eerst klantervaringen op het internet leest, voordat ze een aankoop bij u doen? Van de mensen die minstens één keer per maand iets online kopen, neemt zelfs 71% deze reviews mee in hun aankoopbeslissing. Dat blijkt uit gegevens van WUA!, een bedrijf dat prestaties van websites onderzoekt.

Klantvertrouwen essentieel voor online verkoop

The Feedback Company is een bedrijf dat gespecialiseerd is in klantfeedback. We hebben diverse tools ontwikkeld waarmee u uw klanten eenvoudig om feedback kunt vragen. De feedback is vervolgens te zien op uw website, op een afgeschermde referentiepagina en op onze shoppingportal.

Als potentiële klanten onafhankelijke klantbeoordelingen zien, is in een oogopslag duidelijk hoe het zit met de tevredenheid onder uw bestaande klanten. Dit schept vertrouwen, waardoor zij eerder overgaan tot een aankoop. Het tonen van beoordelingen zorgt er ook voor dat u openheid van zaken geeft. De klant ervaart hierdoor een hogere mate van betrouwbaarheid, waardoor het aantal producten per aankoop zal stijgen. Een extra voordeel is dat u met een hoger aantal klantbeoordelingen ook hoger scoort in zoekmachines en dus beter vindbaar bent.

Positieve reacties dragen enorm bij aan de omzet van uw bedrijf: uw omzet kan door de inzet van klantfeedback tot wel 25% stijgen.

Verhoog de klanttevredenheid

Alle klantfeedback wordt door de medewerkers van The Feedback Company persoonlijk gelezen. Negatieve ervaringen worden er uitgefilterd. Deze negatieve ervaringen worden 14 dagen op ‘on hold’ gezet zodat u in contact kan treden met de klant en uw kant van het verhaal kunt toelichten. Zodoende bent u in de mogelijkheid om van een ontevreden klant, een terugkerende, tevreden klant te maken.

meer informatie op: Thefeedbackcompany

Wil je meer informatie over onze partner?

Kom vrijblijvend in contact met ons team van experts