Na de fusie van de twee bedrijven Guapa en Guapa E-commerce mogen wij je vandaag voorstellen aan het nieuwe Guapa. We hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan onze interne processen en stil gestaan bij onze nieuwe visie en strategie. Bij het “nieuwe” Guapa hoort natuurlijk een nieuwe website www.guapa.nl. Met de nieuwe site stralen wij uit wie we zijn.

Magento Enterprise als fundament

Wij geloven zo sterk in de kracht van de Magento Enterprise engine dat wij alle pijlers hierop hebben gezet. Wij weten wat je kunt bereiken als je Magento Enterprise op de juiste manier inzet en de tools, support en producten die Magento hierin te bieden heeft voor je laat werken. Wij zijn de Magento Enterprise Solution Specialist in de Benelux die de 2de en 3de Magento Enterprise 2.x mogen gaan releasen, hierover volgt later meer.

Samen denken, bouwen, groeien

Vanuit een sterke aanpak starten wij met het denken. Hierin maken we functionele en technische designs en werken dit uit in een gedegen set user stories (functionaliteiten en wensen). Na een uren inschatting gaan we van start met de bouw en als we na het ingeschatte aantal sprints klaar zijn met het M.V.P. (minimum viable product), zetten we onze samenwerking voort met als hoofddoel: groei. Doeltreffend samenwerken aan het ultieme resultaat.

Voor wie werken wij?

Onze kennis is het beste toepasbaar in de doelgebieden retail (omnichannel), B2B en pure online players of een combinatie van deze drie. Als we de kennis die wij in de jaren hebben opgedaan combineren met de kennis van onze partners en relaties komen wij tot mooie resultaten.

Services waar je iets mee kunt

Ons dienstenaanbod is helder en overzichtelijk. We bieden consult om de juiste plannen te maken, gedegen advies te bieden en plannen om te zetten in functionele en converterende designs. De technische ontwikkeling wordt voor rekening genomen door een gecertificeerd development team dat kwaliteit levert. Tenslotte bieden we 24/7 ondersteuning.

Stevige cultuur als basis van alles

Wij zijn ervan overtuigt dat het werken vanuit een stevige bedrijfscultuur het grootste bezit is. Het uitdenken en borgen van deze cultuur is dan ook een belangrijk onderdeel geweest van het proces richting de nieuwe strategie. Door onze cultuur te verweven in onze nieuwe website kunnen wij onszelf beter presenteren richting “nieuwe” klanten, collega’s en partners omdat we zelf goed weten waar we voor staan.