Magento Support

Intensive support voor Magento 1 en Magento 2
Start onboarding

Intensive Support

Recent maakte Magento (An Adobe Company) bekend haar support op Magento 1 nog te verlengen tot juni 2020. Wij willen graag alle merchants die op dit moment nog Magento 1 draaien de best mogelijke ondersteuning bieden die ze zich maar kunnen wensen. Zit je al op Magento 2? Dan ben je qua support bij ons in goed handen.

Code review

Is jouw shop niet door het Guapa E-commerce team gebouwd, dan willen wij eerst graag onder de motorkap kijken om te bepalen wat de huidige status is van jullie platform. Hiervoor voeren wij altijd eerst een code review uit. De uitkomst van deze code review zal door ons ervaren team support engineers worden opgepakt om zo een goed 0 punt te creëren.

Onboarding

Om elkaar goed te leren kennen en te weten waar jullie doelstellingen en uitdagingen liggen zullen wij een onboarding met jou en je team inplannen. De uitkomst geeft een goed beeld van de knelpunten en uitdagingen en zorgt er ook voor dat jij goed weet wat je van ons kunt verwachten.

Monitoring

We monitoren het Magento platform continu op vitaliteit, uptime en zaken als logging. Zo wordt ons support team continu actief op de hoogte gehouden van knelpunten die aandacht verdienen en zorgen wij ervoor dat we vaak eerder op de hoogte zijn van “problemen”.

Dashboarding

Vanuit de diverse monitoring tools en andere databronnen bouwen wij voor elke klant een custom dashboard. Die geeft inzicht in vitaliteit, uptime, issues en desgewenst andere KPI’s die nodig zijn om elke minuut van de dag een goed beeld te hebben van de Magento omgeving en daarbij behorende uitdagingen.

SLA

Onze intensive support gebaseerd op een SLA. Hierin nemen wij onder andere reactie en oplostijden op. De keuze voor beschikbaarheid bepaald de basisfee per maand. Het is mogelijk om alleen support af te nemen tijdens kantooruren maar 365 dagen 24/7 behoort ook tot de mogelijkheden.

Proactief

Wij weten hoe belangrijk het is dat een technische partner met je meedenkt. Wij zullen er dan ook naar streven om jou te ondersteunen op alle fronten. Onze Customer Success managers hebben allemaal brede e-commerce ervaring en leren dagelijks bij om jou als klant altijd verder te kunnen helpen.

Doorontwikkeling

Mocht er vanuit support behoefte blijken aan doorontwikkeling dan kun je in overleg met je customer success manager ervoor kiezen om sprints bij ons in te kopen. Vanuit de scrum methodiek gaan wij dan met jou en je team aan de slag om je wensen verder uit te diepen en deze zo effectief en efficiënt mogelijk te realiseren.

Magento 1 & 2

Ook zijn wij er voor alle merchants die de stap naar Magento 2 al hebben gezet. We hebben een zeer ervaren team support engineers die jaren ervaringen hebben in zowel Magento 1 als Magento 2. Dus bij ons Intensive Support team is de basis voor jullie verdere online e-commerce succes in goede handen.

Magento Intensive Support

Ben jij toe aan intensive support? Een partner die jouw uitdagingen begrijpt en proactief handelt? Plan vandaag nog een code review of support onboarding.

Blogs Magento Support

Wil jij weten hoe onze technical support manager aankijkt tegen Magento support? >

Magento kondigt het einde van de support op Magento 1 aan. 2020 is het al zover >

Wil jij weten hoe onze technical support manager aankijkt tegen Magento support? >

Magento kondigt het einde van de support op Magento 1 aan. 2020 is het al zover >

* Door je aan te melden accepteer jij het privacybeleid en de voorwaarden van Guapa E-commerce.

Of volg ons hier: