Noodhulp

Meer informatie over de noodhulp bij Guapa E-commerce
Direct naar Service Panel

Wij staan voor je klaar als het echt nodig is.

Je hebt ons geprobeerd te bellen en is er echt nood aan de man. Je shop is down, een proces loopt niet meer of er is iets anders wat nu aandacht verdiend.

Voor ondersteuning in de avonduren is minimaal een SLA Essential contract noodzakelijk. Heb je die niet? Geen paniek, we kunnen je alsnog helpen. Hieronder het overzicht van de kosten die je kan verwachten.

SLA Basic

  • Dekking op alle dagen van de week tussen 08:30 en 23:59;
  • Buiten window geldt 100% opslag op geldende uurtarief;
  • Op weekend & feestdagen geldt 300% opslag op geldende uurtarief; 
  • Voor de intake wordt het eerste uur volledig gecalculeerd;
  • Op nacalculatie bovenop geldende SLA budget.

SLA Essential

  • Dekking op alle dagen van de week tussen 08:30 en 23:59;
  • Buiten window 100% opslag op geldende uurtarief;
  • Op feestdagen 300% opslag op geldende uurtarief;
  • Voor de intake wordt het eerste uur volledig gecalculeerd;
  • Op nacalculatie bovenop geldende SLA budget.

SLA Pro

Je bent volledig gedekt voor alle noodhulp. Gebruik eventueel het directe mobiele telefoonnummer die je bij je contract hebt ontvangen voor een directe verbinding met de dienstdoende medewerker. 

Magento Intensive Support

Ben jij toe aan intensive support? Een partner die jouw uitdagingen begrijpt en proactief handelt? Plan vandaag nog een code review of support onboarding.

* Door je aan te melden accepteer jij het privacybeleid en de voorwaarden van Guapa E-commerce.