Met de 8ste editie voor de deur, komen wij met het nieuws rondom edities 9 en 10 in 2018. Zoals jullie van ons gewend zijn organiseren wij minimaal 2 keer per jaar een eigen event onder het label E-commerce Insights. Een initiatief van ons, echter een event gericht op de gehele e-commerce markt. Ook in 2018 zullen wij in Q2 en Q4 een uitgebreide XL editie van E-commerce Insights organiseren in of rondom Utrecht.

Op 9 november starten we op 10:15 uur onze eerste XL editie van E-commerce Insights, 250 bezoekers, 6 sprekers en een dag vullend programma met uitgebreide lunch en een leuke netwerkborrel ter afsluiting. Met de onderwerpen: Conversie, User Experience en Personalisatie lijkt de nieuwe opzet een groot succes. Zowel sponsoren, sprekers als bezoekers zijn enthousiast en staan in de rij voor een plekje.

Voor de edities van 2018 hebben wij opnieuw gekeken naar onderwerpen waarvan wij denken dat ook deze nog relevant zullen zijn in Q2 en Q4. Daarom mag ik met gepaste trots de onderwerpen voor 2018 bekend maken:

Q2 – 2018 – Artificial intelligence, Machine learning, Virtual en Augmented Reality

Q4 – 2018 – Blockchain, PWA & Payments

Locaties (altijd in of om Utrecht) en exacte data zullen later bekend worden gemaakt. Wel zijn er al earliest bird tickets verkrijgbaar voor de bezoeker die anders zijn of haar agenda alweer vol gepland heeft tegen die tijd 😉

Wij kijken uit naar de komende edities van ons event en zien jullie graag daar!

Wij zijn benieuwd naar je mening

Vragen over een artikel neem gerust contact op met onze blogger