Unieke ervaring in gebruikersgemak
Met de styling is vanuit gebruikersperspectief ontwikkeld en is er goed rekening gehouden dat deze altijd makkelijk kan bestellen. Zo is er op de categoriepagina al de mogelijkheid om gemakkelijk meerdere items van een product aan je winkelwagen toe te voegen, maar is er bijvoorbeeld op de productpagina ook een sticky bestelblok: zodra je scrollt, blijft deze aan de rechterkant altijd in beeld.
Verder zijn er over de gehele site USP’s vrij te beheren voor Regts. Zo kunnen ze deze bijvoorbeeld tonen in het productgrid op een specifieke categoriepagina (wat ook weer per categorie in te stellen is welke USP’s er getoond moeten worden). Ditzelfde geldt voor USP’s op de homepagina, productpagina, winkelwagen en CMS pagina’s.
Merken
Op de homepagina is er ruimte gemaakt voor een merkenslider, uiteraard ook weer volledig te beheren door Regts zelf. In combinatie met Bluefoot (standaard beschikbaar als module voor Magento Commerce klanten) kan Regts zelf landingpagina’s maken voor deze merken. Maar er kan ook gekozen worden om een andere URL te koppelen aan een merk.
Snelheid
Door de mogelijkheid om databases te splitten (Magento 2 Commerce feature) en het inzetten van Varnish Cache is er een ontzettend snelle webshop opgeleverd. Ter illustratie: waar pagina’s op de oude webshop 10,10 seconden nodig hadden om te laden, heeft het nieuwe platform deze zelfde pagina binnen 2,6 seconden ingeladen.