E-commerce Insights: ‘Revenge of the Bricks’

Steeds meer oer-Hollandse bedrijven met een dicht winkelnetwerk hebben het moeilijk om overeind te blijven. Aan de andere kant openen echte online spelers steeds vaker winkels. Dan is het natuurlijk belangrijk dat over alle kanalen de customer service en data naadloos in elkaar over lopen. Meer weten over de rol van customer service en data science in de Omnichannel? Kom dan naar het event E-commerce Insights op 8 juni in Utrecht.

De drie hoofdpijlers van het event zijn ‘Customer service’ , ‘Big Data’ en ‘Security’. Tijdens het event worden deze pijlers gecombineerd door sprekers zoals Patrick van Loon van SAS, Walter van der Scheer van GoDataDriven, Sanne Bolkenstein van Byte, Gerben Oostra van BigData Republic en Tom Coronel van Create2Fit.

E-commerce insights wordt 8 juni gehouden in Citysense in Utrecht. Er zijn nog kaarten beschikbaar via: http://www.ecommerceinsights.nl/customer-service-big-data-en-security/

 

Samen groeien: BabyPlanet & Guapa

Onlangs is de nieuwe site van BabyPlanet live gegaan. Wederom een Magento 2 shop van ons die het levenslicht ziet!

Toen BabyPlanet bij Guapa aanklopte was er een niet-responsive webshop op basis van Magento 1. Daarbij was de webshop nog niet echt een verlengstuk van de 5 fysieke vestigingen van BabyPlanet. Genoeg redenen om ook de webshop als ‘vestiging’ te gaan behandelen en er dus een BabyPlanet waardige winkel van te maken.

Lees meer