We’ve got it: FD Gazelle 2017

Het mooiste nieuws komt altijd voor het weekend. Met dat bericht werden wij vrijdag de 13de oktober gebeld door de redactie van het FD met het nieuws dat wij officieel zijn uitgeroepen tot FD Gazelle 2017. In deze blog vertellen wij over de criteria, rangschikking en datum en locatie waar de officiële uitreiking van de awards plaatsvindt. We zijn er super trots op en gaan ervoor ook in 2018 deze prestigieuze award in de wacht te slepen. Lees meer

Edities 2018 E-commerce insights

Met de 8ste editie voor de deur, komen wij met het nieuws rondom edities 9 en 10 in 2018. Zoals jullie van ons gewend zijn organiseren wij minimaal 2 keer per jaar een eigen event onder het label E-commerce Insights. Een initiatief van ons, echter een event gericht op de gehele e-commerce markt. Ook in 2018 zullen wij in Q2 en Q4 een uitgebreide XL editie van E-commerce Insights organiseren in of rondom Utrecht. Lees meer

Even voorstellen: Ruthger Idema

Hoi! Mijn naam is Ruthger Idema, 25 jaar oud en ben woonachtig in Emmen (Drenthe). Ik woon sinds dit jaar samen met mijn vriendin Demi.

Mijn passie voor web development is ontstaan op de leeftijd van 12 (Toen de term ‘DHTML’ nog hip was!). Begonnen met HTML en CSS, 4 jaar later met PHP. Al snel sloeg de interesse daarna over in “E-commerce”. Diverse Prestashops en OScommerce webshops opgetuigd en bijna alle facetten van een webshop bestudeerd. Lees meer

Als team samenwerken met A Little Lovely Company

A Little Lovely Company is een organisatie dat leuke producten bedenkt en ontwikkeld voor kinderen en volwassenen! Nog voordat ze bij Guapa e-commerce kwamen was ik al bekend met deze bijzondere producten. Momenteel zijn er een paar flagship stores in Nederland waarin bezoekers de producten kunnen ervaren en aanschaffen. Naast de paar eigen flagship stores levert A LittleLovely Company voornamelijk haar producten aan “online” en “offline” resellers, voorbeelden hiervan zijn o.a. Wehkamp, VTwonen, El corte ingles, Babyplanet die wereldwijd zijn gepositioneerd in meer dan 53 landen. Ik kan me nog herinneren dat ik de producten bij een reseller in Berlijn had gezien, mijn vriendin zou en moest zo’n grote wolkenlamp hebben, uiteindelijk is die er dan ook gekomen!

Lees meer

E-commerce Insights: ‘Revenge of the Bricks’

Steeds meer oer-Hollandse bedrijven met een dicht winkelnetwerk hebben het moeilijk om overeind te blijven. Aan de andere kant openen echte online spelers steeds vaker winkels. Dan is het natuurlijk belangrijk dat over alle kanalen de customer service en data naadloos in elkaar over lopen. Meer weten over de rol van customer service en data science in de Omnichannel? Kom dan naar het event E-commerce Insights op 8 juni in Utrecht.

Lees meer